Hospitality in retail

Project Description

Dove bracht haar merk tot leven met de opening van de Dove popup store in Amsterdam. Geheel in het teken van het merk Dove werd hier het volledige assortiment geëtaleerd en vooral, ervaren. Bezoek(st)ers konden zich hier laten vertroetelen met onder andere een handmassage en een bijzonder inpakservice voor de Dove cadeaus voor onder de boom.

Uniek was de actie waarbij in de winkel een bijzondere selfie-foto gemaakt kon worden. Via een innovatief systeem kon de foto direct geplaatst worden met de #dovepopupstore. Hierop werd de foto automatisch uitgeprint door de fotoprinter in de winkel. De foto werd gebruikt om de het inpakken van het Dove cadeau te personaliseren.

Brandwise was voor de popup store de aangewezen partner voor de inzet van Dove gastvrouwen op de winkelvloer. Hiervoor selecteerde Brandwise de meest geschikte kandidaten met het juiste profiel:

– Persoonlijkheid en presentatie passend bij het merk Dove
– Ervaring en vaardigheden in consumenten benadering in retail

Tijdens de winkeltijden van de Dove popup store verzorgde Brandwise de inzet van het getrainde personeel. Geheel in lijn met een efficiente bezetting werd de winkel bemand met vaardig personeel dat de consumenten gastvrij ontvangt. Tevens verzorgden zij de voorlichting van de consumenten en het laten ervaren van samples. De Dove gastvrouwen waren verantwoordelijk voor de unieke klantenervaring, een effectieve afhandeling en de verkoop van Dove producten.

Project Details

Tags: Product promotie

View Project
Back to Top